Szanowni Państwo, informujemy, że w związku z awarią prądu w dzielnicy, w której znajduje się nasza serwerownia, jesteśmy zmuszeni wyłączyć serwery obsługujące hostingi systemu MAK+ w dniu 5.07.2022 o godz. 11:00. Serwery zostaną włączone natychmiast po usunięciu awarii. O tym fakcie zostaniecie Państwo powiadomieni również za pośrednictwem FB.
Przepraszamy bardzo za utrudnienia w pracy.
Aktualizacja: O 11:10 zasilanie zostało przywrócone. Usługi działały bez przerwy na zasilaniu awaryjnym.
W piątek 12.11.2021 r. infolinia będzie nieczynna. Prosimy o przesyłanie ewentualnych zgłoszeń na adres e-mail pomoc@makplus.pl
Zgłoszenia będą obsłużone w kolejnym dniu roboczym.
Za utrudnienia serdecznie przepraszamy.
Szanowni Państwo.
W piątek 04.06.2021 r. infolinia będzie nieczynna. Prosimy o przesyłanie ewentualnych zgłoszeń na adres e-mail pomoc@makplus.pl
Zgłoszenia będą obsłużone w kolejnym dniu roboczym.
Za utrudnienia serdecznie przepraszamy.
Informujemy, że dnia 5.01.2021 od godz. 17:00 do 6.01.2021 do godz. 23:30 będą trwały prace konserwacyjne.
Dla bibliotek oznacza to przede wszystkim brak możliwości dodawania nowych czytelników oraz nowych książek.
Wystąpią też utrudnienia w zamówieniach złożonych przez Internet (w serwisie szukamksiążki.pl). W związku z tym na czas pilnej interwencji serwis szukamksiążki.pl zostanie całkowicie wyłączony.
Za utrudnienia w serdecznie przepraszamy.
Zespół MAK+
Szanowni Państwo.
W czwartek 24.12.2020 r. infolinia będzie nieczynna. Prosimy o przesyłanie ewentualnych zgłoszeń na adres e-mail. Zgłoszenia będą obsłużone w kolejnym dniu roboczym.
Za urudnienia serdecznie przepraszamy.
Szanowni Państwo.
W piątek 14.08.2020 r. infolinia będzie nieczynna.
Z utrudnienia serdecznie przepraszamy.
Zespół MAK+
10.06.2020 r.
Szanowni Państwo.
W piątek 12.06.2020 r. infolinia będzie nieczynna. Prosimy o przesyłanie ewentualnych zgłoszeń na adres e-mail. Zgłoszenia będą obsłużone w kolejnym dniu roboczym.
Za urudnienia serdecznie przepraszamy.
30.04.2019
Szanowni Państwo.
W związku z długim weekendem, w czwartek, 2 maja 2019 r. infolinia będzie niedostępna.
Za utrudnienia przepraszamy.
Informujemy, że w dniach 10-12 listopada odbędzie się przełączenie głównych serwerów MAK+ na nową infrastrukturę IT. Będzie się to wiązało z wyłączeniem dostępu do bazy centralnej systemu MAK+. Dla bibliotek oznacza to przede wszystkim brak możliwości dodawania nowych czytelników i nowych książek. Niestety jest jeszcze funkcjonalność, która nie będzie działała - zamówienia złożone przez Internet (w serwisie szukamksiążki.pl) nie będą spływały do MAK+. W związku z powyższym podjęliśmy decyzję o całkowitym wyłączeniu serwisu szukamksiążki.pl i umieszczeniu w tym miejscu informacji o trwających pracach. Sugerujemy, abyście Państwo umieścili w widocznym dla czytelników miejscu informację o braku możliwości dokonywania rezerwacji przez Internet w dniach od 9 (wieczór) do 13 (wczesne godziny poranne) listopada. Za utrudnienia w pracy serdecznie przepraszamy. Jesteśmy pewni, że korzyści płynące z uruchomienia całkowicie nowej infrastruktury w pełni wynagrodzą kilkudniowe niedogodności.
Zespół MAK+